Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Student's reflections as a tool for self-regulated learning in a formative assessment practice
Andersen, Trine Højberg
;
Arnesen, Ketil
;
Korpås, Guri Sivertsen
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
Andersen (1.758Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2618833
Utgivelsesdato
2019
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for fysikk
[2646]
Institutt for matematiske fag
[2341]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[36890]
Originalversjon
Nordic Journal of STEM Education. 2019, 3 (1), 230-233.
Utgiver
NTNU
Tidsskrift
Nordic Journal of STEM Education
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk