Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Mentoring prospective mathematics teachers as conductors of whole class dialogues - Using video as a tool
Høynes, Siri-Malén
;
Klemp, Torunn
;
Nilssen, Vivi Lisbeth
Journal article, Peer reviewed
Accepted version
Åpne
Klemp, Torunn (13.61Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2584598
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for lærerutdanning
[3818]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[38576]
Originalversjon
Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies. 2018, 77 (2019), 287-298.
10.1016/j.tate.2018.10.014
Utgiver
Elsevier
Tidsskrift
Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk