En klasseromsstudie om tilpasset opplæring i matematikk - ''Jeg bruker ofte praktiske og hverdagslige oppgaver. Jeg tror det favner flere.''
dc.contributor.advisor | Moen, Torill | |
dc.contributor.author | Fjærli, Anna Otnes | |
dc.date.accessioned | 2018-12-10T06:47:03Z | |
dc.date.available | 2018-12-10T06:47:03Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2576702 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | Spesialpedagogikk | nb_NO |
dc.title | En klasseromsstudie om tilpasset opplæring i matematikk - ''Jeg bruker ofte praktiske og hverdagslige oppgaver. Jeg tror det favner flere.'' | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | nb_NO |
dc.description.localcode | Denne masteroppgaven vil ikke bli tilgjengelig. | nb_NO |