Bortvalg i videregående skole - ''I hvor stor grad kan tanker om å slutte forklares av gitte bakgrunnsfaktorer, elevenes opplevelser av læringsmiljøet og individuelle egenskaper?''
dc.contributor.advisor | Frostad, Per | |
dc.contributor.author | Leimbrock, Kai Arne | |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T08:04:46Z | |
dc.date.available | 2018-12-05T08:04:46Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2576072 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | Spesialpedagogikk | nb_NO |
dc.title | Bortvalg i videregående skole - ''I hvor stor grad kan tanker om å slutte forklares av gitte bakgrunnsfaktorer, elevenes opplevelser av læringsmiljøet og individuelle egenskaper?'' | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | nb_NO |