Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNilsen, Bjørn
dc.contributor.authorBjørkhaug, Elisabeth
dc.date.accessioned2018-11-19T15:01:15Z
dc.date.available2018-11-19T15:01:15Z
dc.date.created2017-12-01
dc.date.issued2017
dc.identifierntnudaim:16167
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2573609
dc.description.abstractSom ein del av prosjektet ferjefri E39, er det planlagt kryssing av Romsdalsfjorden med undersjøisk tunnel. Tunnelen vil bli ca. 16 km lang, med lågbrekk ved omlag 350 muh. I denne masteroppgåva vil det bli sett på moglege konsekvensar av neotektonikk, bergspenningsforhold og karststrukturar. I tillegg blir det presentert ein ingeniørgeologisk prognose for vanskeleggrad, bergsikring og tetting. Vurderingane er basert på tilgjengeleg litteratur og grunnlagsmateriale, kjerneloggar, materialtestar, erfaringar frå andre anlegg, og numerisk modellering.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.subjectGeologi, Miljø- og geoteknologi
dc.titleUndersjøisk tunnel under Romsdalsfjorden - Ingeniørgeologisk analyse med spesiell fokus på strukturgeologi og erfaringar frå nærliggande anlegg
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel