dc.contributor.advisor | Rydland, Terje | nb_NO |
dc.contributor.author | Zachariasen, Christian Rudi | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:36:55Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:36:55Z | |
dc.date.created | 2011-02-07 | nb_NO |
dc.date.issued | 2010 | nb_NO |
dc.identifier | 395662 | nb_NO |
dc.identifier | ntnudaim:4563 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/252347 | |
dc.description.abstract | Prosjektet gikk ut på å sette opp Wiki-programvare for en ungdomsskole, og undersøke hvordan elever brukte denne, samt sammenligne bruken mot kjente sosiale nettverk som Wikipedia. Et av forskningsspørsmålene var hvorvidt en kjernegruppe av elever automatisk ville bygges opp av seg selv og arbeide på Wikien, men dette ble ikke funnet. En rekke alternative metoder beskrives i artikkelen. | nb_NO |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskap | nb_NO |
dc.subject | ntnudaim:4563 | no_NO |
dc.subject | MIT informatikk | no_NO |
dc.subject | Systemarbeid og menneske-maskin-interaksjon | no_NO |
dc.title | Wiki i skolen | nb_NO |
dc.title.alternative | Wiki in Schools: Discovering the source of motivation in collaborative learning. | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 113 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi, matematikk og elektroteknikk, Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskap | nb_NO |