Show simple item record

dc.contributor.authorStedøy, Ingvill Merete
dc.contributor.authorBorge, Inger Christin
dc.contributor.authorGrønmo, Liv Sissel
dc.date.accessioned2018-01-29T11:24:16Z
dc.date.available2018-01-29T11:24:16Z
dc.date.created2017-12-13T14:10:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-02-58528-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2480231
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherCappelen Damm Akademisk (NOASP)nb_NO
dc.relation.ispartofPrioritering og progresjon i skolematematikken. En nøkkel til å lykkes i realfag. Analyser av TIMSS Advanced og andre internasjonale studier.
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEt praksisperspektiv: Bruk av TIMSS Advanced i matematikkundervisningennb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber201-238nb_NO
dc.identifier.cristin1526879
dc.description.localcodeCopyright (c) 2017 The Authors. This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.nb_NO
cristin.unitcode194,35,1,0
cristin.unitnameNasjonalt senter for matematikk i opplæringen
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal