Show simple item record

dc.contributor.advisorBungum, Brita
dc.contributor.authorLien, Elisabeth
dc.date.accessioned2017-09-12T13:35:42Z
dc.date.available2017-09-12T13:35:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2454340
dc.description.abstractDenne masteroppgaven er en kvalitativ studie som undersøker hvilke erfaringer norske bedrifter har med å etablere seg i Sverige og hvordan de tilpasser markedskommunikasjon når de beveger seg fra norske til svenske markeder og målgrupper. Oppgaven belyser hvilke kommunikasjonsmessige utfordringer bedriftene møter og hvilke konsekvenser det har for videre utvikling. Basert på forskningen jeg har presentert, samt intervjuer med bedrifter og personer som har ekspertkunnskap om temaet, spør jeg om markedskommunikasjon ved internasjonalisering kan være av betydning for norske bedrifter – også ved etablering i kjente og nære Sverige.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNUnb_NO
dc.titlePrecis på samma sätt? : en kvalitativ studie av hvordan norske bedrifter tilpasser markedskommunikasjon ved etablering i Sverigenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200nb_NO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record