Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBrumo, Johnnb_NO
dc.contributor.authorSingstad, Andreanb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T13:08:12Z
dc.date.available2014-12-19T13:08:12Z
dc.date.created2013-08-06nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier639189nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/243928
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for nordistikk og litteraturvitenskapnb_NO
dc.titleAn-Magritt i spennet mellom gjenkjennelse og utfordring: En litteraturdidaktisk vurdering av hvordan Johan Falkbergets An-Magritt kan brukes i den videregående skolen i dagnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber71nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for nordistikk og litteraturvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel