dc.contributor.advisor | Oversand, Kjell | nb_NO |
dc.contributor.author | Reistadbakk, Egil | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:07:25Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:07:25Z | |
dc.date.created | 2014-08-05 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 736233 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243669 | |
dc.description.abstract | En etnografisk tilnærming til beatproduksjon de siste 10 år, med vekt på undergrunn/mainstream, autentisitet og bruk av internett. | nb_NO |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for musikk | nb_NO |
dc.subject | hiphop | no_NO |
dc.subject | beat | no_NO |
dc.subject | beatproduksjon | no_NO |
dc.subject | fredfades | no_NO |
dc.subject | kholebeatz | no_NO |
dc.subject | autentisitet | no_NO |
dc.subject | internett | no_NO |
dc.subject | praksis | no_NO |
dc.title | Bonds, Beats & Beliefs: Om beatproduksjon i hiphop | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for musikk | nb_NO |