dc.contributor.author | Buland, Trond | |
dc.contributor.author | Mathisen, Ida Holth | |
dc.contributor.author | Mordal, Siri | |
dc.contributor.author | Austnes-Underhaug, Randi | |
dc.contributor.author | Tønseth, Christin | |
dc.date.accessioned | 2017-02-06T08:11:34Z | |
dc.date.available | 2017-02-06T08:11:34Z | |
dc.date.created | 2015-04-21T13:35:32Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7923-066-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2429527 | |
dc.description.abstract | Hensikten med prosjektet er å ha et forskningsbasert bakteppe for utarbeiding av en framtidsrettet strategi for rådgivningstjenesten i de tre fylkene. Resultatene fra undersøkelsen skal også danne grunnlag for videre politikkutforming for å sikre grunnlaget for samordning, kvalitet og tilgang på utdannings-og yrkesveiledning/karriereveiledning for alle innbyggere gjennom ulike livsfaser lokalt, regionalt og nasjonalt. For at både kommunene og fylkeskommunen skal ha et best mulig grunnlag for et videre samarbeid –og for sammen å kunne utvikle en samlet og kvalitativ god rådgivningstjenestefor framtiden –er det et mål å få best mulig innsyn i hvordan det står til med rådgivingstjenesten i grunnopplæringen i de tre fylkene. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU Program for lærerutdanning | nb_NO |
dc.title | "Æ skjønne itj, æ våkne opp kvar dag og vil bli nå nytt æ". Skolens rådgivning i møre og Romsdal, Sør-Trøndelag og Nord-Trøndelag. | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 314 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1238296 | |
cristin.unitcode | 194,67,65,0 | |
cristin.unitname | Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskap | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |