dc.contributor.author | Hussein, Bassam A. | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T12:20:13Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T12:20:13Z | |
dc.date.created | 2010-11-29 | nb_NO |
dc.date.issued | 2010 | nb_NO |
dc.identifier | 372862 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/240641 | |
dc.language | eng | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for ingeniørvitenskap og teknologi, Institutt for produksjons- og kvalitetsteknikk | nb_NO |
dc.title | Exploring key aspects influencing project participants behavior in early phase using in-class gaming simulation | nb_NO |
dc.type | Chapter | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.journal | 14th workshop of the special interest group on experimental learning in industrial management. | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for ingeniørvitenskap og teknologi, Institutt for produksjons- og kvalitetsteknikk | nb_NO |