Grubletegninger som en arbeidsmetode i matematikk : en designbasert studie av to elevgrupper i 9. trinn sitt arbeid med algebraisk generalisering
dc.contributor.author | Johansen, Nina | |
dc.date.accessioned | 2013-08-28T15:57:13Z | |
dc.date.available | 2013-08-28T15:57:13Z | |
dc.date.issued | 2013-08-28 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/148801 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.title | Grubletegninger som en arbeidsmetode i matematikk : en designbasert studie av to elevgrupper i 9. trinn sitt arbeid med algebraisk generalisering | no_NO |
dc.title.alternative | Concept cartoons as a working method in mathematics : a design-based study of two groups of 9th grade students´engagement with algebraic generalization | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 90 s. : ill. | no_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3403]