Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorUlvestad, Ingunn
dc.contributor.authorFauchald, Kari
dc.contributor.authorAnnanieva, Inna
dc.contributor.authorBergestuen, Bent Egil
dc.contributor.authorNøkleberg, Kristin
dc.contributor.authorRingvold, Ine
dc.contributor.authorBirgitta, Hedelin
dc.date.accessioned2012-02-29T09:39:22Z
dc.date.available2012-02-29T09:39:22Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978‐82‐91313‐82‐5en
dc.identifier.issn1890‐520X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144284
dc.language.isonobno_NO
dc.relation.ispartofseriesHøgskolen i Gjøviks rapportserie;02/2012
dc.subjectkunnskapsbasert praksisno_NO
dc.subjectstudentveiledningno_NO
dc.titleKunnskapsbasert praksis som fokus i studentveiledningen i psykiatrien. Del 2 Analyse av skriftelige refleksjonslogger i praksisfeltet psykiatrino_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282no_NO
dc.source.pagenumber25no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel