Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStadheim, Astrid
dc.date.accessioned2011-03-03T10:05:52Z
dc.date.available2011-03-03T10:05:52Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0806-3176
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144278
dc.description.abstractHøgskolen i Gjøvik, Avdeling for teknologi, Økonomi og Ledelse, har et fagmiljø som i flere år har jobbet aktivt med fleksibel utdanning. Spesielt siden oppstarten av fleksibel ingeniørutdanning i 2008, har det vært produsert store mengder med digitale læringsobjekter til bruk for både campusstudenter og fleksible ingeniørstudenter. En rekke publikasjoner er skrevet, og med bakgrunn i de erfaringene og de studiene som er gjort, ønsket jeg å se om det var mulig å sammenlikne eksamensresultater før og etter innføring av digitale læringsobjekter for campusstudenter og se om eksamensresultatene er blitt bedre ”etter”. Hypotesen som jeg ønsket å undersøke var: eksamenskarakterene til campusstudentene er blitt bedre etter at studentene fikk tilgang til digitale læringsobjekter.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofseriesHøgskolen i Gjøviks rapportserie;2011:02
dc.subjectingeniørutdanningen_US
dc.subjectdigitale læringsobjekteren_US
dc.titleTilgang til digitale læringsobjekter for campusstudenter – har det ført til bedre eksamensresultater?en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283en_US
dc.source.pagenumber23 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel