Blar i NTNU Open på forfatter "Vinje, Harald"
-
Evolutionary algorithms for generating interesting fighting game character mechanics
Skjærseth, Eirik H.; Vinje, Harald (Master thesis, 2020)Abstract: Procedural content generation (PCG) is the process of generating video game content through algorithms and has been used in the game industry for a long time. "Content" refers to elements in a game such as levels, ... -
Evolutionary algorithms for generating interesting fighting game character mechanics
Skjærseth, Eirik H.; Vinje, Harald (Master thesis, 2020)Prosesuell generering (Procedural Content Generation, PCG på engelsk) er en metode brukt i spillutvikling for å generere spillinnhold ved bruk av algoritmer fremfor menneskelig arbeid. Spillinnhold er elementer som for ... -
Evolutionary algorithms for generating interesting fighting game character mechanics
Skjærseth, Eirik H.; Vinje, Harald (Master thesis, 2020)Prosesuell generering (Procedural Content Generation, PCG på engelsk) er en metode brukt i spillutvikling for å generere spillinnhold ved bruk av algoritmer fremfor menneskelig arbeid. Spillinnhold er elementer som for ...